DragossO Photography

miercuri, 11 ianuarie 2012

Kodak se da pe mobile

Uitandu-ma zilele acestea la renumitul site www.GSMArena.com am observat la news ca cei de la Kodak s-au gandit sa faca o camera-telefon. Da, exact kodak vrea sa intre in lupta gadgeturilor cu noua camera foto digitala Kodak Polaroid SC1630 Android HD Smart Camera.
Acestia s-au gandit ca de ce fie telefoane inteligente cu camera foto de rezolutie mare dar performante scazute, cand ar putea sa existe camere foto cu rezolutie si performante mari si care sa contina un telefon mobil inteligent.
Am sa va spun si eu care sunt performantele acestei corcituri( imi cer scuze pentru aceasta denumire, dar cred ca e cea mai potrivita).
Pentru inceput performantele camerei foto:
- senzor de 16MP;
- zoom optic 3x;
- blitz xenon, si alte caracteristici de camera foto digitala.
Acum va voi spune performantele telefonului mobil:
- 3G;
- compatibilitate microSD;
- ecran WVGA de 3.2 inchi;
- mufa jack de 2.5 mare prostie :D;
- sistem de operare Android.
Cam atat despre aceasta corcitura. Nu imi ramane de zis decat: Mult succes Kodak, ati avut mare curaj :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu